Budowanie i motywowanie zespołu


CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przekazanie praktycznych umiejętności związanych z budowaniem zespołu, kreowania atmosfery współpracy zespołowej oraz rozwój wiedzy i umiejętności efektywnego motywowania pracowników. Szkolenie ma także zwiększyć poziom umiejętności menadżerskich w tym umiejętność odpowiedzialnego delegowania zadań.

KORZYŚCI: Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności związane z efektywnym komunikowaniem się w zespole, planowaniem pracy zespołu, skutecznego motywowania oraz delegowania zadań.

UCZESTNICY: Szkolenie skierowane jest do osób pełniących funkcje liderów w grupie, do menadżerów oraz przedstawicieli kadry zarządzającej.

PROGRAM:

1. Tworzenie zespołu

  • Cechy efektywnego zespołu
  • Role zespołowe – autodiagnoza
  • Fazy rozwoju grupy

2. Praca grupowa

  • Planowanie pracy zespołu
  • Reguły współpracy w grupie
  • Techniki pracy zespołowej
  • Analiza sytuacji konfliktowych

3. Motywowanie zespołu

  • Teorie motywacji
  • Czynniki motywujące i demotywujące pracowników
  • Budowanie świadomości i odpowiedzialności podwładnych
  • Budowanie zaangażowania pracowników
  • Przekazywanie decyzji o karach i nagrodach
  • Spadek motywacji pracowników, kryzys motywacji

Łączna ilość godzin szkolenia: 16 h