AG - logo przezroczysteAG - logo przezroczysteAG - logo przezroczysteAG - logo przezroczyste
  • Główna
  • Projekty UE
    • Moja firma – moja szansa
      • Aktualności
  • Ubezpieczenia
  • Szkolenia
  • O firmie
  • Kontakt

REJESTROWANIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH

  • Strona główna
  • Aktualności projektu: "Moja firma - moja szansa"
  • REJESTROWANIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH
8 stycznia 2020
Po otrzymaniu pozytywnej decyzji o przyznaniu środków finansowych na rozpoczęcie działalności gospodarczej Uczestnik projektu zobowiązany jest do uzyskania niezwłocznie wpisu do CEIDG lub KRS. Należy również zarejestrować się w ZUS oraz US (jeżeli Uczestnik projektu zamierza zarejestrować się jako płatnik podatku VAT).
Po dokonaniu czynności związanych z zarejestrowaniem przedsiębiorcy następuje podpisanie Umowy o udzielenie wsparcia finansowego.
Podpisanie Umowy następuje w biurze projektu, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Kierownikiem projektu.
Uczestnik projektu musi posiadać ze sobą:
- dowód osobisty,
- oryginały dokumentów rejestrowych (CEIDG, KRS, ZUS, US),
- dokumenty wskazane w korespondencji informującej o przyznaniu dofinansowania,
- zabezpieczenie zwrotu przekazanego wsparcia finansowego (nie dotyczy weksla in blanco),
- zaświadczenie o niezaleganiu w ZUS i US.

Uczestnicy projektu, którzy jako formę zabezpieczenia zwrotu przekazanego wsparcia finansowego wybrali weksel in blanco z poręczeniem wekslowym zobowiązani są stawić się na podpisanie Umowy z poręczycielami, którzy muszą posiadać ze sobą dowód osobisty oraz zaświadczenie o dochodach za okres min. ostatnich 3 m-cy.
W przypadku, gdy poręczyciel jest zaangażowany na umowę cywilnoprawną lub umowę o pracę na czas określony, okres obowiązywania umowy musi obejmować minimum 12 miesięcy od dnia zarejestrowania działalności przez Uczestnika projektu.

Powiązane wpisy

10 czerwca 2020

Biuro projektu


Czytaj więcej
10 kwietnia 2020

Życzenia


Czytaj więcej
7 kwietnia 2020

Koronawirus – info


Czytaj więcej
© 2019 AG Doradztwo. All Rights Reserved.